vrijdag 25 juni 2010

My First Earthquake

Jaja, het is gebeurd, een kleine tweehonderd kilometer hier vandaan was een aardbeving met een kracht van vijf op de schaal van Rigter.
Naar het schijnt was hij ook hier voelbaar en deed dingen schudden. Dit gebeurde om vijf voor twee 's middags.
Ik vernam dit rond vier uur 's middags, dus ja, ik heb mijn eerste aardbeving mee gemaakt, en nee ik heb er helemaal niks van gemerkt of gevoeld.
Hopelijk merk ik het de volgende keer wel. Dan kan ik zeggen dat ik naast er nu één heb meegemaakt hem ook gevoeld heb.

Voor hen die deze briljante reclame van een Canadees biermerk gemist hebben, het biermerk Big Rock schrijft ieder jaar een competitie uit waarbij mensen hun eigen reclames insturen:
Big Rock 2010 entry - Poker Face
En bijna net zo goed, de winnaar van 2010 - Bottle Run

Geen opmerkingen:

Een reactie posten